Niezawodność na śniegu, lodzie i w deszczu sprawia, że opona ta cieszy...
195/65R15 Zimowa Opona Bieżnikowana . Nowoczesna opona zimowa, będąca...
Zimowa opona bieżnikowana 205/55R16. Opona zimowa najnowszej generacji,...
225/70r15 Terenowa opona 4x4 MT Najlepsza bieżnikowana opona terenowa w...
205/70r15 Terenowa opona 4x4 MT Najlepsza bieżnikowana opona terenowa w...
Terenowa opona bieżnikowana 235/65R17. Najlepsza opona w swojej klasie!...
1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu jest podanie przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia).
2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego formularza Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji. Jeśli przyjęcia Zamówienia do realizacji nie będzie można potwierdzić w terminie 3 dni z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym oferta Sprzedawcy w zakresie zamówionego Towaru nie jest wiążąca.
3. Przeciętny czas realizacji Zamówienia wynosi średnio wraz z dostawą 1-2 dni robocze.
4. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem kuriera.
6. Dokumentem sprzedaży jest paragon lub na życzenie Kupującego faktura VAT, które Kupujący otrzymuje wraz z przesyłanym Towarem. Dokument sprzedaży oraz gwarancja wraz z listem przewozowym umieszczone są w foliowej kieszonce, która jest przyklejona do przesyłki. Nieotrzymanie dokumentu sprzedaży przez Kupującego należy niezwłocznie zgłosić Sprzedającemu.
Odbierając dostarczony przez kuriera Towar, Kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Działu Obsługi Klienta Sprzedawcy. W przypadku trudności ze sprawdzeniem Towaru lub odmowy spisania protokołu szkody przez kuriera, Sprzedawca zaleca spisanie danych osobowych pracownika kuriera (imienia, nazwiska oraz numeru telefonu) i niezwłoczne przekazanie tej informacji do Działu Obsługi Klienta Sprzedawcy.