Zwroty

1. Kupujący mający status Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru, tj. do dnia wejścia w fizyczne posiadanie Towaru przez Konsumenta.
2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie może być złożone za pośrednictwem operatora pocztowego lub e-mailem na adres gal-gum@wp.pl.
3. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych w obowiązujących przepisach.
4. W przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, Kupujący będący Konsumentem ma obowiązek zwrócić zakupiony Towar Sprzedawcy, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
5. Konsument ponosi wszelkie koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
6. Wszystkie dokonane przez Kupującego będącego Konsumentem płatności, zostaną zwrócone przez Sprzedawcę w terminie 7 dni od dnia otrzymania zwróconego Towaru.
7. Płatności, o których mowa w ust. 6 powyżej, zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto podane przez Konsumenta.
8. Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 Regulaminu. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.
9. Zwrotowi podlega Towar nieeksploatowany przez Konsumenta. Opona eksploatowana, to taka, która została zamontowana na felgę samochodową lub taka, której bieżnik został poddany długotrwałemu kontaktowi z podłożem skutkującemu starciem pierwotnej powłoki bieżnika.

W przypadku reklamacji towaru klient jest zobowiązany do powiadomienia sprzedawcy o chęci reklamacji towaru mailowo. Po poprawnej weryfikacji zgłoszenia, kurier odbierze reklamowane opony ze wskazanego przez Państwa miejsca. Zwroty i reklamacje realizujemy poprzez zlecenie odbioru opon przez firmę kurierską DPD. Opony gotowe do odbioru powinny być przygotowane pojedynczo, gdyż każda z nich zostanie odebrana jako odzielna paczka. Opony powinny być czyste i owinięte folią typu stretch na długości około 20 cm, tak by kurier mógł przykleić list przewozowy do folii . Chęć reklamacji czy zwrotu produktu należy zgłosić e-mailowo. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy do klienta nowe opony, pozbawione wad.

Pobierz formularz zwrotu / reklamacji